Eventplanlægning
Planlægning og udførelse af jeres fest med Din Havefest
Eventkoordinater
Måske har i planer om havefest eller har booket et selskabslokale, men mangler én til at holde styr på diverse leverandører, få de sidste ting på plads inden gæsternes ankomst, koordinere med toastmaster og serveringspersonalet, hjælpe med uforudsete udfordringer m.m. Vi klarer det! Så kan I roligt nyde dagen.
Vi tilbyder:
Indledende møde, forventnings afstemning og snak om dagens forløb (forberedelser på dagen, selve festen og oprydningsfasen)
Forslag/udarbejdelse af drejebog/tidsplan, ud fra jeres ønsker, samt telefonisk samtale herom både med jer, og evt. toastmaster.
6 timers hjælp til planlægningen og 6 timers koordinering på dagen
Pris: 3.795, –
Event koordinator gennem hele forløbet – Fra Idéfase til fest
Kender du dem, som altid har gode ideer, ikke er bange for at tage fat og gør alt hvad der skal til? Lad os hjælpe dig gennem planlægningsprocessen, komme med gode råd, give tips og tricks, være din sparringspartner, foreslå leverandører, stå for koordinering på selve dagen og meget mere.
Vi tilbyder:
Indledende møde og forventningsafstemning
Ubegrænset telefon og mailkorrespondance
Idéudvikling, forslag til leverandører og venue
Udarbejdelse af overskuelig to do liste
Opfølgende møder efter behov
Udarbejdelse af budget
Forslag til oppynting, borddækning og indretning af lokale
Udarbejdelse af drejebog/tidsplan for selve dagen
5 timers hjælp til oppyntning/borddækning på dagen/dagen før
9 timers koordinering på dagen
Pris: 13.500,-
Alt er forslag og eksempler. Ikke to fester er ens og sammen laver vi en aftale som opfylder jeres behov. (ingen kørselsberegning på Sjælland.)
Send os gerne en mail med jeres ønsker:
info@dinhavefest.dk